Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Deneme Bonusu RealCasino 50 TL Deneme Bonusu

marivana

slotcu
Yeni Üye
TC Onaylı
49
12
8
Real Bahisi güvenle 2-3 yıl kullandim eskiden.Simdiki halini bilmiyorum.
valla bende hiç kullanmadığım için sormak istedim 50 tl bişe deil ama hepimiz oyuncuyuz burda 50 tl yi yalan etcek adam deneme bonusu kovalamaz saatlerce bakalım yakın zamanda siteyi kullanan varsa parmakları ağrımaz yazar herhalde :)
 

marivana

slotcu
Yeni Üye
TC Onaylı
49
12
8
Ekran görüntüsü 2022-08-05 202513.jpg


arkadaşlar deneme bonusu ekliyolar çekimdede sıkıntı yok talep verdim 5 dk da hesaba geçti resimde belli zaten slot oynayacak olanınız varsa ufak bi tavsiye freespin ile oynadığınız oyunda devam edin sağlam yani tek bonusta 150 falan veriyo benden bu kadar
 

sarajay55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,115
693
113

Errciin

Yeni üye
Yeni Üye
8
1
3
İSTEDİN DE ATMADIK MI BE KARDEŞİM buyur değerlendir

Eyvallah ama brocum,real casino arıyorum ben,real bahis oynadığım bir site :) gece yine mal varlığı bıraktım zoktuğumun slotuna… Varsa kıyı köşe deneme spin bonus veren site özelden atabilirsin kanka..
 

marivana

slotcu
Yeni Üye
TC Onaylı
49
12
8
Eyvallah ama brocum,real casino arıyorum ben,real bahis oynadığım bir site :) gece yine mal varlığı bıraktım zoktuğumun slotuna… Varsa kıyı köşe deneme spin bonus veren site özelden atabilirsin kanka..
valla dostum genelde mail ve sms den gelenlerle ilerliyorum zaten her gün 3 5 site atıyo oda bana yetiyo eğer deneme bonusu bulduysan o siteden para almadan çıkmıcan:) bende baya mail var ben sana atayim özelden kullanamadıklarım ip veriyo bana iyi oynuyosan para yaparsın
 

Errciin

Yeni üye
Yeni Üye
8
1
3
valla dostum genelde mail ve sms den gelenlerle ilerliyorum zaten her gün 3 5 site atıyo oda bana yetiyo eğer deneme bonusu bulduysan o siteden para almadan çıkmıcan:) bende baya mail var ben sana atayim özelden kullanamadıklarım ip veriyo bana iyi oynuyosan para yaparsın
İyi nasıl oynanır bu oyun ? :) tüyo istiyorum ahah.. İşin Aslı ben Avrupa’da direk makine başı oynuyordum,inim inim de inletiyordum fakat buradaki sitelerin geri ödeme oranı cidden çok zayıf. Full kasaya çalışıyorlar. Cidden dm e varsa ederi olan strateji,taktik onları da yazabilirsin. Eyvallah bu arada,adamsın vesselam.
 

marivana

slotcu
Yeni Üye
TC Onaylı
49
12
8
İyi nasıl oynanır bu oyun ? :) tüyo istiyorum ahah.. İşin Aslı ben Avrupa’da direk makine başı oynuyordum,inim inim de inletiyordum fakat buradaki sitelerin geri ödeme oranı cidden çok zayıf. Full kasaya çalışıyorlar. Cidden dm e varsa ederi olan strateji,taktik onları da yazabilirsin. Eyvallah bu arada,adamsın vesselam.
dm yi boşver ekran resmi falan istiyolar bazen sen bana dm den mail adresini düzgün bi şekilde yaz ben sana direk o gelen mailleri yönlendirme yapayım
baya sağlam siteler varda lanet olsun üye olmadık yer kalmamış bize atıyolar da boş boş duruyo
 
Üst